צימרים בפקיעין החדשה

פקיעין החדשה

בדף זה תוכלו למצוא מגוון רחב של צימרים בצפון במושב פקיעין החדשה.צימרים אלה מיועדים לזוגות,משפחות קבוצות ולכל אירוע ונופש.
פקיעין החדשה ממוקמת בגליל המערבי ליד מעלות תרשיחא ובכל צימר תוכלו ליהנות מאבזור מושלם ומנופי הרי הגליל הירוקים מרהיבים ביופיים.


צימרים בפקיעין החדשה
היישוב פקיעין הוקם ב-1955 כמושב עובדים על ידי קבוצות עולים ממרוקו,והוא נקרא כך על שם כפר ערבי עתיק.בתחילה תושבי מושב היו מתפרנסים מענף החקלאות
והמשק-מגידול טבק,ענבים וייצור יין משובח.בשנות השבעים החלו לעסוק התושבים בגידול תרנגולות מטילות והם מתפרנסים מכך עד היום.

צימרים בצפון במושב פקיעין
כיום רבים מהתושבים במושב פקיעין עוסקים בענף תיירות ונופש-מאירוח בצימרים ומאטרקציות.במושב פקיעין החדשה ישנו מבחר גדול של צימרים יוקרתיים מאוד.
בתחילה בנו התושבים צימרים פשוטים הבנויים כבקתות עץ שהיו מיועדות לזוגות בלבד.היום ניתן למצוא המון סוגים של צימרים למשפחות בצפון גדולות ולקבוצות .
בצימרים אלה תמצאו חדרי שינה גדולים ומרווחים,מספר חדרי שירותים ומקלחות נפרדות,מטבחון גדול ועוד אבזור מושלם.
חוץ הצימרים הסטנדרטים ישנם צימרים יוקרתיים במיוחד ובכל צימר כזה יש בריכת שחייה יוקרתית,יש גם צימרים עם בריכה פרטית ג'קוזי ספא עם מערכות זרמים מפנקות ומאוד המון פינוקים מיוחדים.

אטרקציות בפקיעין
במושב פקיעין ובאזור הגליל המערבי תוכלו ליהנות מהמון אטרקציות לכל המשפחה ולזוגות רומנטיים.בעליי הצימרים ישמחו להמליץ ולייעץ לכם על אטרקציות אלה.
אטרקציות מאתגרות בפקיעין ובאזור-טיולי טרקטורונים,ג'יפים,מסלולי הליכה,מסעדות יוקרתיות,אגם מונפורט,רכיבה על סוסים ועוד המון אטרקציות מהנות.
אז קדימה בואו לנפוש ב- צימרים בפקיעין החדשה שבגליל המערבי חוויה בלתי נשכחת לכל החיים.

 

מושב פקיעין החדשה מונה כיום כ- 60 משפחות, המפתחות בקצב מסחרר את ענף הצימרים וחדרי האירוח בגליל ובצפון כולו. מבקרים רבים מגיעים שוב ושוב בכל שנה
תשכחו מכל מה שהכרתם עד היום כי וילה אל סלוודור החדשה אשר נמצאת במושב פקיעין החדשה הולכת לפרוץ את כל החוקים בתחום הנופש
הסוויטות נמצאות במושב פקיעין החדשה שבגליל המערבי, מרחק נסיעה של כ-10 דקות מהעיר מעלות וממרכזי קניות
חופשה איכותית במקום שקט ומבודד עם אירוח חמים, הרגשה של התנתקות מחיי היום יום העמוסים
וילה ג'ו – מול הנוף המרהיב של הרי הגליל המערבי שוכנת לה וילה ג'ו. וילת נופש פרטית השוכנת במושב פקיעין החדשה

צימרים בפקיעין החדשה