צימרים יוקרתיים למשפחות

צימרים יוקרתיים למשפחות
כל משפחה המתכננת לצאת לחופשה מצפה ורוצה מאוד שהחופשה שלה תהיה מיוחדת ומלאת חוויות.
כיום ניתן למצוא מאות צימרים בכל רחבי הארץ אשר מציעים נופש משפחתי מדהים וחווייתי אשר עולה על כל הציפיות!חופשה מיוחדת
מתחמי צימרים רבים כבר הבינו כי צימרים הם מזמן לא רק של האוהבים והרומנטיקנים ושגם משפחות וקבוצות חברים מחפשים מתחמי נופש שיתאימו להם ולדרישות שלהם מבחנת גודל ואבזור.
פעם הצימרים היו מבנים קטנים יחסית והעלי חלל אחד פתוח ומרווח כאשר בו יש מיטה זוגית, גקוזי זוגי, מטבחון קטן, מיזוג ומסך צפייה, אך כיום תחום תיירות הפנים התפתח ובעלי מתחמי נופש רבים הבינו כי קהל היעד העיקרי שלו הוא אכן זוגות אך המשני והלא קטן בהרבה הוא קהל המשפחות הרוצות לצאת לנופש בשבתות, חגים וכמובן בחופש הגדול.

אבזור צמרים למשפחות
צימרים למשפחות חייבים להיות גדולים יותר מצימר רגיל ולהכיל חדר אחד נוסף להלנת ילדים או קומת גלריה עם מזרונים/מיטות נוספות לילדים, חדר רחצה מרווח, סלון ישיבה מתאים לכולם, מטבחון מאובזר בכלי מטבח ומוצרי חשמל ואפשרות לבישול (לא בכל הצימרים) וכמובן שולחן אוכל משפחתי.
הצימרים צריכים להיות רחבים יותר ובעלי חלל גדול בו המשפחה תוכל להרגיש בנוח ולא בצפיפות וכמובן שצריכה להיות אפשרות להוספת מיטת ילדים (מיטה קטנה יותר ממיטת יחיד) או לול במקרה הצורך.

חצר הצימרים המשפחתיים

כאשר משפחה מגיעה לנופש ולא משנה מאזו סיבה אם זה חג/שבת או סתם יום כיף משפחתי חשוב מאוד שתהיה תעסוקה לילדים ובמתחם הצימרים יהיו מספר אטרקציות שבהם הילדים יוכלו ליהנות והורים יוכלו לנוח כמה דקות בשקט.

אחוזת בראשית זה המקום עבורכם- אחוזה מפוארת בה 3 סוויטות גדולות ומרווחות, חצר ענקית מטופחת עם בריכת שחייה וריהוט גן איכותי.
וילת הממלכה משתרעת על 3 דונם ומונה 6 חדרי שינה כאשר אחד מהם הוא מרתף המשמש כחדר שינה ועוד סוויטה חיצונית
סוויטות מפוארות- 2 סוויטות פנטהאוז "טוהר" ו"דבש" בהן הבריכה פתוחה בעונת הקיץ בלבד וג'קוזי חיצוני מפנק ו-2 סוויטות "יהלום ונוף"
מול נוף גלילי עוצר נשימה ניצבת לה " אחוזה בשניים". 2 סוויטות פרטיות לחלוטין המאובזרות עד הפריט הכי קטן
מחפשים מקום מבודד ושקט לחופשה מפנקת ? רוצים ליהנות מאירוח יוקרתי במיוחד ? בואו לנפוש בפרטיות מוחלטת ב"סוויטת אינסוף"

צימרים גדולים במנות לקבוצות
מנות, הישוב הקטן השוכן בגליל המערבי הפך בשנים האחרונות למרכז איכותי של צימרים לכל סוגי הנופשים.
ניתן למצוא צימרים במנות לקבוצות או צימרים במנות למשפחות וכן צימרים גדולים במנות.
צימרים במנות לקבוצות מיועדים לחבורה גדולה של אנשים או לכמה משפחות המעוניינות להעביר חופשה משותפת.
צימרים אלה הם גדולים במיוחד והם מתוכננים למספר רב של שוהים בו זמנית במקום.

צימרים גדולים במנות
צימרים במנות יש מסוגים שונים ובגדלים שונים. צימרים גדולים במיוחד המיועדים לקבוצות או לכמה משפחות מתוכננים כדי להנעים לכם את השהות במקום באופן מקסימלי. בצימר כזה תמצאו מספר חדרי שינה לילדים ולמבוגרים,  חדר אורחים רחב ידיים ומטבח גדול המאובזר בכל מה שצריך. כמו כן תמצאו בצימר כזה את כל מכשירי החשמל הנחוצים ואביזרי האלקטרוניקה המוכרים לכם מן הבית. מסכי טלויזיה גדולים וחיבור לאינטרנט אלחוטי.
ואם תרצו בריכת שחייה משלכם תוכלו למצוא צימר עם בריכה פרטית או עם ג'קוזי מפנק לכם ולכל הילדים.

נופש למשפחות במנות
כשאתם מזמינים במנות צימר למשפחה או לכמה משפחות אתם מקבלים בעסקת חבילה את כל הגליל המערבי להנאתכם.
חופשה בגליל המערבי כוללת את חוף הים המקסים שליד נהריה, את ההרים והנוף הירוק שלהם על שלל מסלולי הטיולים שבהם, את עתיקות המקום בעכו, מבצר יחיעם או המונפור, וכן עשרות מקומות קסומים לבקר בהם עם הילדים. הגליל המערבי  הוא אחד האזורים היפים בארץ ותוכלו למצוא בו גם מסעדות קטנות, כפרים ערבים ציוריים ושלל אטרקציות נוספות.

צימרים יוקרתיים למשפחות